Kelly åkt och de var sista valpen

Ja Kelly hämtades ngr dagar tidigare än vi trott, men de gör inget för hon var ju 10 veckor nu :) Vi önskar Kelly och Tobias den nya ägaren stort lycka till, Kelly kommer vi säkert se mer av hur hon växer osv, med tanke på att de är våran grannes kompis, så det är extra kul att de blev så:)

Ni andra maila gärna bilder sen hur valparna blivit större eller när ni har lust, bara kul att se dem

våran mail [email protected] eller [email protected]

Ha de så bra alla och en riktigt trevlig sommar....

sista bilderna på Kelly kommer här....

ps har tagit kort på alla valpägare, men vill inte lägga ut dem eftersom alla kanske inte vill finnas med på en blogg, Men vill ni så hör av er så fixar jag ut dem :)

Kelly undrar vad jag gör :)

Kelly fått ett litet ben

Filippa vill bära Kelly (midsommarafton )

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Viggo och Ozzy har det jättebra här i Långserud och verkar trivas mkt bra. Viggo älskar att krypa upp i knät och sova och han är väldigt kelsjuk:)han har lärt sig springa till dörren när han vill ut, även om han inte alltid hinner:)Ni får gärna lägga ut bilder på oss då vi numera är mkt stolta hundägare:)haha Ha en härlig sommar:) Ps vi mejlar bilder när de blivit lite äldre;)

2009-06-22 @ 23:58:52
Postat av: Linda

Jag ville bara säga att jag döpt om Virago till Nemi nu,jag tyckte det va ett fint namn men det är så komplicerat o säga^^

Igår va vi uppe i stadsparken och hade picknick o lilla Nemi var med,vi gick o kollade på alla djuren o hon stortrivdes,hon lyckades charma en get o pussas med den till o med haha,hon är väldigt kelsjuk o ska va med mig överallt o kolla vad jag gör hon är så himla söt,hon har totalcharmat min systers hund oxå Flisan,dom är nästintill bästisar redan fast flisan är nästan 3 år äldre o dom får leka här ute på gräsmattan ihop,Nemi hon trivs verkligen här det märks hon är alltid så sprallig o glad hon älskar allt o alla.

Jag skämmer bort henne hon får sova jämte mig på nätterna och det älskar hon,så jag har nu 1 hund o 2 katter i min säng tur man har stor dubbelsäng så alla får plats^^

Hon är verkligen ett litet charmtroll den här lilla tösen<3

2009-06-23 @ 14:12:10
Postat av: Linda

Glömde säga att ni får gjärna sätta upp bilden på mig o nemi om ni vill det



Kram

2009-06-23 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0