Valparna ute

Nu har jag börjat ta ut valparna efter varje sov pass, för annars blir det mycket pink & skit inne. Bra för dem att lära sig redan nu i tidig ålder att man gör sina behov ute :)

Självklart så händer de att de kissar inne, de har ingen kontroll direkt och kan hålla sig. Men de äter bra och får nu mjölk/vatten blandning, knappt ngt di alls från mamman, då hon tycker de är jobbiga, kan jag förstå ;) Om valparna får så ligger de gärna och snuttar hela tiden.

Här kommer bilder ute & inne

PÅ trappan och kollar läget.

Matdags

Får godis och lära sig sitta

Valparna på rymmen ;)

 Halsbanden på så de lär sig handskas med de också

Busar

Vad är detta?

Leksaker och ett ben mums

dricka paus

Dickinson luktar på blommorna:)

Dickinson igen

Virago & Maiden drar in, de fick nog ute

Hopp & lek

Tjejerna Janis & Kelly

Maiden vill vara med

Kelly hitat min dojja

Kelly & Maiden slåss om samma sak

Kelly drog iväg med korven :)

Ozzy studerar allt som händer (virago bakom)
Söt bild på Kelly

Söta Ozzy

Dickinson leker med dassrulle

Maiden & Dickinson

ute o tittar på mig

Dickinson på G

Dags att vila lite lek innan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0